Wednesday, May 25, 2011

Bila diasuh dengan baik, beginilah hasilnya...

Sebenarnya, dah lama saya nak letak gambar2 ni dlm blog, buat kenang-kenangan utk kami anak beranak. untuk Aien khususnya, sebab nak tunjukkan betapa dia adalah anak yg baik, yg mendengar kata...yg mudah ikut apa yg diajarkan... mudah menerima ilmu yg baru. apa lah yg ummi ni ckpkan ni kan? apa bendanya tu? meh sini, ummi nak tunjuk kat Aien. Aien tengok ye. sebenarnya, kelakar pun ada :)

Aien solat dengan babah

Rukuk


Sujud


Duduk antara dua sujud


Last2 dah tak sabar nak main. tinggal babah solat sorang2...


Sila abaikan bilik Aien yg bersepah2 tu... & abaikan pakaian solat dia ya! :)

Semoga Aien menjadi anak yg solehah, berkat asuhan & didikan kami serta berkat menyusu ummi selama 2 tahun 5 bulan (Aien nenen lagi sampai sekarang hehehehe!) Amin....

Salam kasih sayang :)

Friday, May 6, 2011

Mizz Nina pun makan supplement SHAKLEE :)

Tak percaya? Jom tengok Majalah Rapi keluaran 1 Mei 2011 ni.


Baca pulak statement kat sini:


credit

supplement memang sangat2 membantu dalam kehidupan harian kita :)

Nak cuba vitamin shaklee? boleh hubungi saya di 012-6790484.

Salam kasih sayang :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...