Monday, June 11, 2012

Hadiah Atas Kecemerlangan...

Keputusan peperiksaan semester 1 yg boleh dibanggakan. Alhamdulillah...



Umur Aien baru 3 tahun 5 bulan masa exam ni dijalankan. Ok lah kan. Saya & En Billy sangat puas hati :)

Inilah janji saya untuk Aien lepas dapat result yg cemerlang semester lepas :)

Kek BARBIE!



Nampak sangat menyelerakan moist chocolate cake home made by ummi :)



Perahsantan je ummi ni. Tapi betul la, tak sangka saya berjaya buat choc moist yg sedap ni beserta dengan deco yg menarik hati anak manja saya ni! Betul2 suka Aien dengan kek ni tau. Tengah malam saya deco. Pagi esok bangun2 dah siap kek cantik & sedap eheh... ;P

Tunggu babh balik utk sambut kecemerlangan bersama2 :)



Anieq pun nak sama :)



Sedap betul kek ni hehe ;)



Nampak gayanya makin rajinlah saya men'deco' kek utk yg tersayang lepas ni ;)

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia. Konsultasi disertakan untuk mereka yang mendapatkan produk dari saya sahaja.

Nak tau lebih lanjut?

Boleh hubungi saya di:
H/P: 012-679 0484 atau
Email: elila80@yahoo.com atau
FB : Jannatul Fadilah untuk sebarang pertanyaan.

Salam kasih sayang :)




No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...