Wednesday, June 27, 2012

Kekalkan Awet Mudamu... :)

Oh.. menginjak usia Anieq 7 bulan semalam menandakan usia ummi dia ni pun semakin menginjak ke arah semakin dewasa (ehem...).



Tahun ni umur saya 32 ye. Bulan September ni dapat lagi hadiah Hari Lahir. Entah berapa banyak hadiah nak mintak kat En Billy tah... Mintak aje, kalau bagi Alhamdulillah rezeki ;)

Ok, saya nak mengekalkan awet muda remaja macam 'si gadis tujuh belas'. Mana mungkin hehe... masa umur 17 tahun saya sangatlah kiut miut, comel cantik, kurus ramping semua ada (perahsantan!). Yang tu memang tak boleh dikembalikanlah. Melainkan saya nak kulit halus mulus macam dulu, ye boleh. Maklumlah, sekarang kan Shaklee dah ada collagen powder. Bolehla kita maintain awet muda secara semulajadi dengan vitamin tanpa mengenakan sebarang suntikan yg mungkin berbahaya.



Tubuh kita perlukan kolagen tambahan kerana:

Penghasilan kolagen oleh badan secara semulajadi akan berkurangan sebanyak 15% setahun bila usia kita mencecah 20-an. Ia juga mudah dimusnahkan oleh racun dalam tubuh kita disebabkan oleh tabiat pemakanan yg tidak sihat, stress, pencemaran kosmetik, wangian dan persekitaran.

Sebenarnya, boleh dikatakan separuh kolagen dari badan kita hilang bila kita berusia 40 tahun! Dari situ kita akan nampak kulit makin berkedut, hilang lembapan, kusam, jeragat, kulit tak anjal dan sebagainya. Bagi wanita macam saya ni, kesan ketara boleh dilihat pada payudara, pinggul dan perut (3M!)



Collagen Powder terbukti berkesan untuk:

- Meningkatkan kelembapan kulit sehingga 90%
- Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75%
- Peningkatan dalam penampilan keseluruhan sehingga 71%
- Meningkatkan kelembutan dan kelicinan sehingga 69%
- Meningkatkan pemakaian kekal mekap sehingga 60%
- Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti sehingga 55%
- Meningkatkan ketebalan rambut sehingga 54%
- Meningkatkan keserian, tona & warna kulit sehingga 50%
- Mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18%


Sebab tu saya nak makan kolagen Shaklee ni. Tunggu lepas Anieq habis menyusu. Lagi setahun setengah lebih kurang. Lepas tu, saya nak dapatkan kesan terbaik yg terbukti bila diambil secara konsisten selama 8 minggu!



Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia. Konsultasi disertakan untuk mereka yang mendapatkan produk dari saya sahaja.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Boleh hubungi saya di:
H/P: 012-679 0484 atau
Email: elila80@yahoo.com atau
FB : Jannatul Fadilah untuk sebarang pertanyaan.

Salam kasih sayang :)

1 comment :

  1. wahh..ye ke..sy pun nk try jgkla kak..kna tggu hmpir 2 thn lg..hu3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...