Thursday, June 28, 2012

Rimas Bila Si Dia Asyik Melekat.. Penangan Collagen Powder!

Saya nak kongsikan testimoni gedik daripada Azrina atau saya mesra memanggilnya Along lepas beberapa hari mencuba Collagen Powder Shaklee.


Kata Along:

Testimoni gedik
Saya dah minum kolagen....antara dialog saya dan suami.....

"Sekarang ni kalau Papa pegang Mama...rasa bestnyer..gebu jer..tu sebab Papa taknak berenggang dengan Mama, rasa syok jer bila duduk sebelah Mama...lain macam jer gebu dan lembut"

Yang lain2 tu XXXX ye..korang dah beso2 sendiri faham hahahahhaa.

Sebenarnya saya setat makan Shaklee 2009, so hasil kegebuan dan kelicinan kulit saya ni bukan suami jer yg tego..ada orang lain tego juga tapi saya tak ambil port..kawan2 nak amik hati kot tapi bila suami yg tego yang mana hehari dia mmg belek satu badn kita....mahu tak teruja kan....

so sape dah stop menyusu amiklah kolagen cepat2. Bukan nak tipo...hari pertama makan trasa muka di tarik2...teganglah tu sbb saya amik kolagen dgn ESP dan PD. Cepat terai..rugi tak cuber berbaloi2.

Masalah skrg saya rimas suami asik melekat jer hahaha.


Amboi... Bestnya Along!

Wajah jelita Along ~ TERKINI


Alamak! Along kata gambar ni lepas diedit guna tab. Takpe, saya suka tengok gambar ni. Kalau nak tengok gambar yg lain, boleh klik kat bawah ni:

* Kongsi cerita Along cantik dengan Shaklee di sini *

Ni yang saya tak sabar tunggu Anieq 2 tahun ni. Lepaskan Anieq menyusu pastu nak try kolagen pulak! Nak tengok En Billy melekat ke tak nanti ;P

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia. Konsultasi disertakan untuk mereka yang mendapatkan produk dari saya sahaja.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Boleh hubungi saya di:
H/P: 012-679 0484 atau
Email: elila80@yahoo.com atau
FB : Jannatul Fadilah untuk sebarang pertanyaan.

Salam kasih sayang :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...