Saturday, June 30, 2012

Susu Nak Keluar Tapi Lambat Lagi Nak Bersalin!

Best je dengar cerita member sekolah lama saya bila minum ESP 2 hari lepas di akhir2 usia kandungan dia 8 bulan sekarang ni:

"atul.. ila baru minum 2 kali je, smlm x minum sebab tengah sakit tekak n batuk... tapi start smlm ila perasan nipple keras n rase denyut2 mcm nk keluar susu... camne ni? ila lmbt lg nk bersalin ni rasenyer..."

Hehe.. saya gelak dulu baru teruskan konsultasi kat dia.

Alhamdulillah, belum bersalin breast dah keras lepas minum ESP.


* kat sekolah dulu saya manje dgn panggilan Atul & Janet ;) Maklumlah nama panjang sangat, macam2 gelaran dapat :)

Anda nak cuba?

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia. Konsultasi disertakan untuk mereka yang mendapatkan produk dari saya sahaja.

Boleh hubungi saya di:
H/P: 012-679 0484 atau
Email: elila80@yahoo.com atau
FB : Jannatul Fadilah untuk sebarang pertanyaan.

Salam kasih sayang :)


No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...