Friday, July 20, 2012

7 Bulan ~ Anieq Pandai Berdiri Sendiri Sambil Berpaut!

Inilah anak bujang kami yg makin lasak & bijak :)


Tengah berusaha 'meringankan badan' nak berdiri & berjalan :) Padahal taklah ringan mana pun... ;)


Seronok dia dapat berdiri sendiri, berpaut kat basikal kak long...


Malam tadi dia turun sendiri dari walker & merangkak2 kat babah. Dah 2x dah ni. Kelmarin sekali. Nak sangat tengok macam mana dia turun tu sebab tiba2 je dah terpacul kat depan mata :)

Sekarang ni sibuk dah berjalan2 keliling rumah sambil tolak walker atau kerusi plastik tu.

Cepat jalan Anieq. Senang ummi takyah nak dukung dah (yelah tu... hehe.. )

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia. Konsultasi disertakan untuk mereka yang mendapatkan produk dari saya sahaja.

Boleh hubungi saya di:
H/P: 012-679 0484 atau
Email: elila80@yahoo.com atau
FB : Jannatul Fadilah untuk sebarang pertanyaan.

Salam kasih sayang :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...