Thursday, July 12, 2012

Dahiku 'Dicuri' Sang Semut!

Saya kan manis :)

Dari senyuman sampai ke kulit semua manis. Yelah, saya ni minum susu ummi yang lemak manis, tu yg jadi manis semuanya hehe... Sebab tulah nyamuk & semut suka kat saya :P

Terbaru, dahi saya digigit sang semut yg baik hati!


Lokasi strategik. Betul-betul kat tengah dahi!

Habislah... dah kurang kehenseman saya ;)

Soft reminder: Lain kali gigit kat tempat lain ye sang semut. Takpun, takyah gigit. Lalu je ye... :)

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia. Konsultasi disertakan untuk mereka yang mendapatkan produk dari saya sahaja.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Nak tau lebih lanjut?

Boleh hubungi saya di:
H/P: 012-679 0484 atau
Email: elila80@yahoo.com atau
FB : Jannatul Fadilah untuk sebarang pertanyaan.

Salam kasih sayang :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...