Sunday, July 22, 2012

Hari Kedua Ramadhan Sambil Menyusukan Anieq

Alhamdulillah...

Selesai hari pertama puasa dengan jayanya. Yeay!

Harini hari kedua. Masih mampu bertahan dengan baik, masih mampu membekalkan sepenuhnya susu untuk Anieq yg makin lasak membesar :)


Semalam berbuka kat rumah mak. Si Induk Anggun & Mak Andak Aien & Anieq sambut birthday diorang. Sebab lahir dlm bulan Julai, amik kesempatan lah si Induk Anggun hari pertama puasa & berbuka kat Cheras Baru. Kulim - Cheras Baru macam Kajang - Cheras Baru je gayanya kalau dah rindu kat mak ye inok ;P

Siap kek Velvet tu...


Main suap-suap lagi!


Harini berbuka kat rumah ibu pulak. Main lari-lari je kitorang ni... Maklumlah, rumah pun kat tengah2. Senanglah nak ke utara & selatan dalam masa tak sampai sejam ;)

Malam ni lepas terawih boleh balik ke rumah masing-masing untuk persediaan puasa esok pulak. Insya Allah, di bulan yg penuh berkat ni saya berdoa semoga ibadah puasa saya berjalan dengan lancar & amalan saya diterima oleh-Nya. Amin...

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...