Monday, July 16, 2012

Sekarang, Perut Baby Lawas Dengan Senang :) Tak Perlu Lagi Dipam Keluar!

Bayi baru lahir yang menyusu sepenuhnya dengan susu ibu kebiasaannya akan mudah lawas. Ini kerana susu ibu mudah hadam. Boleh dikatakan setiap beberapa jam mereka pasti akan membuang. Macam tulah juga dengan Anieq.

Namun, ada juga ibu2 yg mengalami masalah bayi tak hari2 lawas. Maksudnya, susah nak buang air besar. Kebiasaannya ia dianggap normal, selagi baby tak meragam atau menunjukkan reaksi luar dari kebiasaan.

Kita kongsikan kali ni pengalaman seorang ibu, Iena Gie yg senang hati bila bayinya yg berusia 5 bulan bebas masalah buang air besar selepas mengamalkan Ostematrix Shaklee :)


"Al-hamdulillah..sejak amik Ostematrix ni baby dah melawas dengan senangnye..sebelum ni sian kat baby sbb sejak hbs pantang smp sekarang 5 bln dah, sush sngt nak membuang, tu pun rase2nya dlm 2 3 kali je pernah membuang sendiri pastu mmg kena pam selang 5 hari..sian baby mcm2 dah buat..1st aritu amik set b, pastu amik ESP harap sngt baby bole melawas..tp rupenya dengan pengambilan OsteMatrix baru menjadi..syukur al-hamdulillah..igtkan untuk gigi, gusi n tulang jek.."

Mujurlah belum terlewat...


Rugi kan siapa yg tak jatuh cinta dengan Ostematrix ;)



Selalunya, ibu menyusu yg mengamalkan Ostematrix setiap hari akan mendapati bayi mereka akan mudah membuang air besar. Bukan bayi je, ibu juga akan merasai pengalaman yg sama! Best kan, dua2 ibu & anak dapat manfaatnya :)

Lain-lain perkongsian tentang ostematrix di sini.

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia. Konsultasi disertakan untuk mereka yang mendapatkan produk dari saya sahaja.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Boleh hubungi saya di:
H/P: 012-679 0484 atau
Email: elila80@yahoo.com atau
FB : Jannatul Fadilah untuk sebarang pertanyaan.

Salam kasih sayang :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...