Friday, August 10, 2012

Awet Muda Dengan Amalan Yang Terbaik!

Hati berbunga2 bila sorang customer ckp kat saya...

"betul ke nak panggil akak ni? rasa mcm muda je dari saya"

Ye, bulan depan umur saya 32 ye. Siapa yg belum capai usia 32 tu, bolehla panggil saya 'akak'. Takpe, saya lagi suka ;)

Awet muda saya insya allah lahir dari hati yg bersih (cewah!), sentiasa gembira, selalu tersenyum2 (biarlah orang nak kata saya macam kerang busuk, tak kisah!) dan turut menyumbang ialah pemakanan vitamin2 yg melengkapkan 'kemudaan' itu dari dalam.

Sekarang ni Shaklee dah ada kolagen cuma saya yg tak boleh amik sebab menyusukan Anieq. Lepas ni nak juga ambil untuk dapatkan kulit yg gebu & licin pulak! :)

Collagen Powder terbukti berkesan untuk:

- Meningkatkan kelembapan kulit sehingga 90%
- Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75%
- Peningkatan dalam penampilan keseluruhan sehingga 71%
- Meningkatkan kelembutan dan kelicinan sehingga 69%
- Meningkatkan pemakaian kekal mekap sehingga 60%
- Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti sehingga 55%
- Meningkatkan ketebalan rambut sehingga 54%
- Meningkatkan keserian, tona & warna kulit sehingga 50%
- Mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18%

Perkongsian lanjut di sini:

Shaklee Collagen BEST!

Nota: Kolagen Shaklee tidak sesuai untuk ibu mengandung dan ibu menyusu disebabkan kandungan Pfafia di dalamnya!

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia. Konsultasi disertakan untuk setiap pembelian dari blog ini.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Berminat nak mencuba?

Boleh hubungi saya di:
H/P: 012-679 0484 atau
Email: elila80@yahoo.com atau
FB : Jannatul Fadilah untuk sebarang pertanyaan.

Salam kasih sayang :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...