Saturday, August 18, 2012

Senang Kerja

Khamis lepas nak pergi potong rambut Anieq sebab rambut dah lebat sangat sampai kesian pulak tengok dia macam rimas je.. So, kebetulan malam tu free sikit babah ajakla pergi kedai gunting kat sini je. Keluar dalam pukul 9 mlm tapi ramaila pulak orang yg menunggu giliran..so kenalah tunggu lama sikit. Anieq yg mula2 segar bugar dah jadi mengantuk tambah2 pulak aircond kat kedai tu dipasang kuat. Sejuk dan mengantuk senang sangatlah dia nak tidur.

Elok je giliran Anieq, dia pun tidur dengan lenanya kat bahu babah...


Senang tukang gunting ni nak buat keje. Siap sebelah, pandai dia pusing ke sebelah pulak. Zup zap zup zap, siap!

Agaknya sebab senang sangat RM3 je dia caj. Padahal petang tu babah tanya dia cakap RM5 :)

Rezeki Anieq mlm tadi utk rambut raya!

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia. Dapatkan konsultasi dengan setiap pembelian dari blog ini.

Boleh hubungi saya di:
H/P: 012-679 0484 atau
Email: elila80@yahoo.com atau
FB : Jannatul Fadilah untuk sebarang pertanyaan.

Salam kasih sayang :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...