Thursday, September 13, 2012

Seronok Bila Anak-anak Gembira

Cikgu Aien kata, "Sedap puding ummi Aien.. "


Alamak, tersenyum2 saya :) :) :)

Harini sekolah Aien buat jamuan Hari Raya. Saya buatkanlah dadih utk budak2 tu. Alhamdulillah, dah lama sebenarnya tak buat. Dipuji lagi.

Hehe.. bukan susah pun. En Billy dah siapkan semua, saya masakkan campuran tu, tuang2 semua. Sejukkan. Siap! Pagi tadi letak dlm bekas tabur2 kan ais.

Bila anak2 suka, maknye pun tumpang sekaki ;) Tiap2 tahun buat dadih, boleh? :)

Rugi tak amik gambar malam tadi. Sebab dah tengah2 malam baru nak buat, so terlupa yg kita nak masuk blog ;) tinggal bekas ni je lah.... :)


Dapat balasan ini daripada cikgu :) Nasi beriani. Alhamdulillah....


Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia. Dapatkan konsultasi dengan setiap pembelian dari blog ini.

Nak tau lebih lanjut?

Boleh hubungi saya di:
H/P: 012-679 0484 atau
Email: elila80@yahoo.com atau
FB : Jannatul Fadilah untuk sebarang pertanyaan.

Salam kasih sayang :)




No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...