Sunday, October 21, 2012

Hari Siakap :)

Hari ni saya rajin nak masak ikan siakap. Demi memenuhi permintaan adik bongsu saya ni....


si acu hensem roy ;) Para pembeli vitamin2 Shaklee dengan saya kalau perasan, saya selalu selitkan dalam order anda brochure insurans Pru-BSN. Ni lah dia MOHD SOLIHEN ABU ZARIN, ejen insurans tu :) Siapa yg nak beli insurans, bolehla contact 013-2004805.

Saya masak 2 ekor ikan yg berbeza menunya.

Menu 1: Siakap 3 rasa with ♥


Khas untuk orang dewasa (termasuk En Billy ku yg tercinta)

Menu 2: Siakap masak stim qaseh...


Khas untuk anak2 kecik. Anieq pun boleh makan ni.. sedap! :)

Hari cuti sempatlah nak masak sedap2 & remeh mcmni. Remeh ke? Hehe.. sama je, senang je cuma malas nak layan ikan besar2 :)

Eh.. Jangan lupa offer murah ESP bulan ni. Lagi 11 hari je untuk dapatkan harga sebotol yg murah sangat mana nak dapat kan??

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Gunakan ID saya : 852401 untuk membuat sebarang pembelian di cawangan Shaklee berdekatan anda.

Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia. Dapatkan konsultasi dengan setiap pembelian daripada saya.

Boleh hubungi saya di:
H/P: 012-679 0484 atau
Email: elila80@yahoo.com atau
FB : Jannatul Fadilah

untuk sebarang pertanyaan.

Salam kasih sayang :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...