Monday, October 1, 2012

Tidur Lena Tanpa Gangguan Kaki & Perut 'Cramp' Masa Hamil

Biasa kan kita dengar masalah ni melanda ibu-ibu hamil, termasuklah saya sendiri masa mengandungkan Aien dulu. Masa tu tak makan Shaklee. Zaman Anieq, semuanya best. Mengandung pun best. Rasa macam nak mengandung tiap2 tahun... tapi apakan dayaku. Niat nak menyusukan anak2 sampai 2 tahun penuh perlu diutamakan :)

Nanti bolehla baca pengalaman saya mengandung dengan vitamin2 Shaklee kat sini. Memang pengalaman yg indah, dengan perut cantik takde stretch mark... kulit cantik... badan cergas... taklah lembik2 lemah je walaupun usia kandunagn dah makin lama makin besar. Anak terjaga, suami pun terjaga.... ehem... ;P Suami pun senang hati nak bagi isteri mengandung lagi (amboi!)

Dah.. ish, melalut pulak :) kali ni saya nak kongsikan pengalaman ibu hamil yg dah takyah susah2 hati nak fikir tak dapat tidur lena malam2. Denagn perut yg makin membesar.. malam2 boleh kita rehat & tidur lena dan bangun pagi dengan senyuman. Tak nak?

Jom baca pengalaman Shida Seth pulak:


Salam semua
Sje nk share produk ostematrix....sy nie pregnant 7 bulan..
Mmg kerap la, malam2 kne cramp dkt betis n perut yg berulang2 setiap hari...
Baru 3 hari amalkn ostematrik, 4 bji.....mcm xpecaya lak...mlm tadi xkena langsung.. Walhal hujan lebat n cuace sjuk sangt...
Bgun pg...betapa lancarnye ' usus dicuci' hehehe....
Pasni tido lena da....xyah bgun malam nk hilangkan cramp2.... Tq shaklee :-)

Apa yg diamalkan tu...?


Inilah kelebihan Ostematrix:

Lebih daripada Sekadar Kalsium!

* OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.

* Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.

* Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

sumber: Shaklee Malaysia

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Nak cuba?

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Gunakan ID saya : 852401 untuk membuat sebarang pembelian di cawangan Shaklee berdekatan anda.

Nak order dengan saya pun boleh. Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia. Dapatkan konsultasi dengan setiap pembelian daripada saya.

Boleh hubungi saya di:
H/P: 012-679 0484 atau
Email: elila80@yahoo.com atau
FB : Jannatul Fadilah

untuk sebarang pertanyaan.

Salam kasih sayang :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...