Wednesday, November 21, 2012

10 Bulan Setengah ~ Saya Dah Boleh Berjalan Tanpa Sokongan!

Asyik tertangguh2 je nak buat entry pasal Anieq ni.

Kali ni saya fokuskan jugak utk entry Anieq dah pandai berjalan pada usia seawal 10 bulan setengah :)

Uishh.. cepat betul Anieq ni. Kalah sangat2 kaklong Aien dia. Aien dulu berjalan masa umur setahun seminggu. Nilah penangan cukup vitamin sejak dalam perut. Untuk pengetahuan anda, Anieq membesar dlm perut ummi dengan khasiat tambahan dari vitamin2 kehamilan Shaklee yg bagus ni tau!


Anieq ni memang ringan kaki. Tapi bak kata mak, badan dia berat. Sebab tu baru berjalan umur 10 bulan ni. Kalau tak mesti umur 9 bulan haritu dah berjalan dah sebab dia meniti & berjalan jatuh cepat. Takpelah, ni pun ummi dah bersyukur sangat sebab Allah memudahkan urusan tumbesaran Anieq... Alhamdulillah!

Orang baru dapat kakilah katanya... habis satu bank dia tawaf :)



Si hensem yg makin hensem ;)


--------------

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Gunakan ID saya : 852401 untuk membuat sebarang pembelian di cawangan Shaklee berdekatan anda.

Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia. Dapatkan konsultasi dengan setiap pembelian daripada saya.

Berminat nak mencuba?

Boleh hubungi saya di:
H/P: 012-679 0484 atau
Email: elila80@yahoo.com atau
FB : Jannatul Fadilah untuk sebarang pertanyaan.

Salam kasih sayang :)


No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...