Wednesday, November 28, 2012

Hantaran Kahwin Special, Khas Untuk Yang Tersayang...

Musim cuti sekolah ni ramailah adik-adik atau kakak-kakak yg nak melangsungkan pernikahan kan.. ni saya nak share dari foto Intan Azlin kat FB, gambar hantaran kahwin special yg memang tak pernah dibuat orang.


Cantik je jadinya ESP tu semua bila dibuat hantaran kan :)

Masa zaman saya nikah dgn En Billy dulu belum kenal Shaklee. Kalau dah kenal mesti saya nak hantaran vitamin2 Shaklee tu. Dahla hantaran kami serba biru ;)

Eh eh... nak jugak enter frame hehe...


Nak tau lebih lanjut vitamin apa yg sesuai untuk dibuat hantaran, boleh hubungi saya :)


Salam kasih sayang ♥

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...