Friday, June 13, 2014

MACAM MANA CARA NAK TAMBAHKAN BERAT BADAN?

MACAM MANA CARA NAK TAMBAHKAN BERAT BADAN? - Asyik dapat testimoni mengurangkan berat badan je kan.. sesekali kita nak juga baca testimoni orang yang nak tambahkan berat badan.. ini mesej whatsapp yang saya terima daripada Shidah, pengguna Set Tambah Berat Badan/Set Gemuk. Berkesan ke set ni? Jom baca pengakuan Shidah:


 
 
Shidah belum timbang lagi berapa kenaikan beratnya sebab baru je 2 hari dia ambil set ni. Bila dah berselera dan kerap nak makan, tak mustahil berat badan pun akan bertambah.. atau dalam kata lain bertambah gemuk! ;) kita tunggu apa kata Shidah nanti. Lepas sebulan ok lah kan kalau nak tau berapa naik berat. Shidah, jangan lupa update akak ye! :)
 
Khas untuk anda yang teringin nak tambah berat badan, jom hubungi saya untuk tahu vitamin apa yang Shidah ambil serta TIPS HEBAT dan CARA untuk menambah berat secara semulajadi.
 
Jika anda mempunyai bajet khusus dan perlukan konsultasi saya, jangan malu-malu untuk hubungi saya seperti di bawah. Best kan Shaklee :)
 
Pm FB / whatsapp: Jannatul Fadilah 012-679 0484

#shakleekajang
#shakleekantanpermai
#shakleesemenyih
#shakleecheras
#WAHM
#5angka
 
Salam kasih sayang  ♡



No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...