Friday, December 4, 2015

PENGEDAR SHAKLEE KAJANG: SELEPAS 3 KOTAK COLLAGEN SHAKLEE...

Kata sue suri:

"Selepas saya minum 3 kotak Collagen Powder Shaklee . Kesan nya kpd RAMBUT - Before this setiap kali cuci rambut.. rasanya hampir segenggam rambut sy gugur..termasuklah di lantai bathroom .. di tmpt tidur apalagi jika semasa sisir rambut.. En hubby la yg tlg bersihkan.. Tapi slps 2 bln sy consume collagen..alhamdulillah kesan positif... sy sdiri pun x perasan mula2 , slps En hubby tegur.. "napa dah x banyak rambut mommy gugur skrg?".. yr la.. baru ku tahu..ketara smsa cuci rambut dah xde yg gugur lagi..kalo ada pun dlm 2-4 helai jer.. rambut juga semakin lebat dan hitam ... dan plg best dulu ada juga nampak tumbuh sehelai duauban yg nk tumbuh... skrg xde dah..:)

Dan satu lagi kesan sy nk share.. power mata rabun jauh sy pun berkurangan.. dulu 200 kiri kanan skrg turun 150 .. biasa kalo mlm sy drive mesti pakai cermin mata.. skrg.. xperlu lagii..:)

So jom cuba collagen powder mmg Proven spt yg di janjikan oleh Shaklee.. itu belum lg boleh mghilangkan parut2, mencerahkan kawasan yg gelap dan hubungan intim .. dah ramai testimoni.. so x perlu sy cerita lg.. anda cuba lah..Collagen Powder Shaklee mmg THE BEST !!"

Ha.. silalah percaya! Ni bukan saya saja2 reka cerita ye. Ini kenyataan.

Jom beli 2 kotak utk sebulan. Bulan ni je ada diskaun 5%. Nak lawa untuk suami dan diri sendiri, apa salahnya.. kan? Stok ada ni. Bila2 boleh amik :)


.
Pm: 012-679 0484♡
‪#‎shakleebangi‬ ‪#‎shakleekantanpermai‬‪#‎shakleekajang‬ ‪#‎shakleesemenyih‬‪#‎shakleecheras‬

‪#‎collagen‬ ‪#‎kolagen‬ ‪#‎SCP‬

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...