Tuesday, December 6, 2016

AKSI JAGUH BERBASIKAL PADA USIA 5 TAHUN

Tu dia!





Ada gaya kan? :)




 Hahaha.. dia perasan pulak ada orang amik gambar dia :p







Anieq memang berani. Basikal tu besar sangat kat dia. Tapi babah beli jugak yang ni sebab saiz kecik sikit tu alang-alang je nak beli. Esok dia besar sikit dah nampak kecik kat dia nanti.

Tengoklah, kaki dia menjengket je sebab tak sampai lagi. Ni pun dah adjust turunkan paling bawah dah ni. 




Masa mula-mula naik, beberapa kali jugak dia terjatuh. Tapi budak lasak memang macam ni, tak pernah serik. Maka, bermulalah episod jatuh basikal + luka lutut + luka siku + berparut. Nama pun anak lelaki memang la kan.. cehhh.. pandai la ummi cakap.. padahal dalam hati mula-mula tu risau jugak tengok luka sana sini. Sekarang ummi pun dah kebal dah. Tak heran sangat.

Mana la tau dia ni esok dah besar jadi jaguh basikal negara. Siapa tahu, kan :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...